۱۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

حوادث رانندگی در جاده‌های استان سمنان ۳ مجروح برجای گذاشت

حوادث رانندگی در جاده‌های استان سمنان ۳ مجروح برجای گذاشت

سمنان- رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته هشت فقره تصادف جرحی و خسارتی در جاده‌های استان به وقوع پیوست، گفت: حوادث روز گذشته در محورهای استان سه مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه علیرغم هشدارهای پلیس‌راه در ۲۴ ساعت گذشته شاهد هشت حادثه جرحی و خسارتی در جاده های استان سمنان بودیم، ابراز داشت: سه سانحه جرحی و پنج حادثه خسارتی به وقوع پیوست که از این حوادث دو مورد واژگونی خودرو را شامل می‌شود که نشان می‌دهد رانندگان به‌محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی باید متوقف و پس از استراحت،  طی مسیر کنند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان سمنان روان است، افزود: هم‌اکنون در محور گرمسار با بارش باران مواجه هستیم که این امر لغزندگی جاده‌ها را به دنبال دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با تأکید بر اینکه رانندگان بازگشت خود را به‌روزهای آخر نوروز موکل نکنند، ابراز داشت: با توجه به اینکه به‌روزهای پایان تعطیلات نزدیک می‌شویم لذا با افزایش تردد خودروها در محور مشهد-تهران مواجه هستیم که زیاد شدن بار ترافیکی و تصادفات را به دنبال خواهد داشت لذا از همه رانندگان تقاضا داریم سفر خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که به‌روزهای پایانی تعطیلات برخورد نکند.

خسروجردی در ادامه تصریح کرد: خط قرمز پلیس برخورد با رانندگان خاطی و تخلفات حادثه‌ساز است و در این امر به وظایف خود با جدیت عمل می‌کند لذا از مسافران تقاضا داریم در روزهای پایانی نوروز ایمن و مطمئن رانندگی کنند تا بتوانند سفر خوبی را برای همراهان خود فراهم کنند.

 وی افزود: سامانه ۱۹۷ و همچنین ۵۱ کانکس پلیس در سرتاسر استان سمنان آماده پاسخ گوئی به سؤالات و مشکلات رانندگان خواهند بود و مسافران نوروزی می‌توانند با ارائه پیشنهادها، انتقادات پلیس را در انجام خدمت‌رسانی یاری کنند.

کد خبر 3941747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha